a) Umożliwienie złożenia zamówienia poprzez odpowiedni formularz i zawarcie umowy sprzedaży,
b) Newsletter.
a) imię i nazwisko,
b) adres e-mail,
c) tel. kontaktowy,
d) adres zamieszkania i adres dostawy
e) dane niezbędne do wystawienia faktury VAT, gdy Klient wnosi o wystawienie takiej faktury.
a) zainstalowaną przynajmniej jedną z przeglądarek internetowych: Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari,
b) ekran z minimalną rozdzielczością 1024x768 pikseli.
a) płatność internetowa za pośrednictwem imoje – obsługiwana przez ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach; płatność pełnej wartości zamówienia następuje przed dostarczeniem produktu. Pliki wysyłane są automatycznie po pozytywnej autoryzacji płatności.
b) Twisto – płatności odroczone i ratalne – realizowane za pośrednictwem systemu Twisto; pliki wysyłane są automatycznie po pozytywnej autoryzacji płatności.
c) przelew bankowy – dane do przelewu udostępniane są w podsumowaniu zamówienia. W tytule przelewu należy podać dokładny numer zamówienia oraz przelać pełną kwotę wskazaną w zamówieniu. Wysyłka plików następuje po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym Sprzedawcy.
d) faktura proforma – dane do przelewu dostępne są w podsumowaniu zamówienia oraz w fakturze proforma wystawianej w najbliższym możliwym terminie. Wysyłka plików następuje po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym Sprzedawcy.
a) W przypadku płatności za pośrednictwem systemu imoje lub Twisto płatność należy uregulować w chwili składania zamówienia.
b) W przypadku płatności przelewem bankowym Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty w terminie 3 dni roboczych od daty utworzenia zamówienia.
c) W przypadku płatności na podstawie faktury proforma Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty w terminie wskazanej na fakturze proforma lub faktury właściwej.
d) Jeżeli płatność nie zostanie zaksięgowana na rachunku bankowym Sprzedawcy w terminach wskazanych powyżej, zamówienie zostanie anulowane.
e) Jeżeli płatność zostanie zrealizowana po upływie wskazanego terminu, a zamówienie zostało anulowane, Kupujący zobowiązany jest do zgłoszenia się do Sprzedawcy w celu dokonania zwrotu uiszczonej kwoty.
a) plik jest uszkodzony lub nie otwiera się,
b) produkt nie jest zgodny z opisem,
c) link do pobrania nie działa.
a) dostarczy Konsumentowi poprawny plik lub nowy link do pobrania, albo
b) jeśli nie będzie to możliwe – dokona zwrotu płatności w całości, w terminie do 14 dni od dnia uznania reklamacji. Zwrot środków nastąpi w ten sam sposób, w jaki dokonano płatności, chyba że Konsument wyrazi zgodę na inny sposób, niewiążący się z dodatkowymi kosztami.